İlk kitabı sevmemiştim özür dilerim sen ne kadar güzelmişsin kıymetini bilememişim senden daha kötüleri de varmış...
Yaralı karakter temasını benden çok seven var mıdır bilemiyorum kitabın konusunu okur okumaz atlamıştım ama bu yaralı bir karakter hikayesi falan değildi tam bir fiyasko!
Ne ezik Tristan ne de beceriksiz Sara ikisini de sevemedim. Kurgu desen ayrı bir olay kötüydü mantıksız şeyler vardı. Yine de seriye devam ederim orası ayrı ama yazarla anlaşamayacağım belli