Kendimden kaçıyorum. Sürekli kendimi kandırmaktan yorulduğum için artık kendimle arama mpbi mesafe koydum.. sonra o mesafe gitgide büyüdü ben kendimden kaçmaya başladım kendim olmanın dışına çıktım. Yapmaktan hoşnut olmadığım beni huzursuz eden şeyler yapıyorum yapmamam gerektiğini bildiğim şeyler ama kendime hükmedemiyorum..