edaaa

edaaa
@sadeceedaa
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Yaşamak bir can sıkıntısıdır ömür hanım..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Erken farkına vardım her şeyin
Her gün aynı, içeriğindeki yalanlarıyla bile
Kendimden kaçıyorum. Sürekli kendimi kandırmaktan yorulduğum için artık kendimle arama mpbi mesafe koydum.. sonra o mesafe gitgide büyüdü ben kendimden kaçmaya başladım kendim olmanın dışına çıktım. Yapmaktan hoşnut olmadığım beni huzursuz eden şeyler yapıyorum yapmamam gerektiğini bildiğim şeyler ama kendime hükmedemiyorum..