Ucu bana dokunacak hiçbir şey için çaba sarfetmek uğruna bir şeyler yapmak istemiyorum.ama ne kadar yorgun hissedersem hissediyim ucunun bi şekilde sümeyyeye dokunacağının ve ona faydası olacağının bilincinde olursam yapmayacağim hiçbir şey yok..
Ne yaşamış ve yaşayacak olursam olayım, başıma gelen ve gelebilecek en kötü şeyde bile tanrıya sitem edemeyeceğim kadar büyük mükafatlandırıldım ben hayatıma sümeyyenin girmesiyle