okumaya başlamadan önce ejderhalarla ilgili hiçbir okuma geçmişim yoktu ve söylendiği kadar güzel olup olmadığını bilmiyordum ama okuyunca ilk sayfasından beri beklentimi karşıladı. Beklentimi çok yüksek tutmadım ama tutsaymışım da yine de severdim. ejderhalar ve insanlarla ilişkileri cidden çok güzel işlenmişti özellikle tairn ve andarna gibi bir gerçekte var ejderhalara bile düştüm ve kadın karakterin güçlü duruşu ve zeki olması, erkek karakterin toxic veya egolu olmayışı çok iyiydi. Ortalara doğru biraz durağanlaştı o sırada hafif sıkıldım ama o durağanlık kitabın sonu için bir hazırlıktı zaten. yazım dili akıcıydı, duygu durumlarının detaylı işlenildiği kitapları çok severim özellikle olaylar da varsa ama bu kitap olay odaklı olmasına rağmen hiç gözüme batmadı.