Gercekten cok begendigim bir kitapti.Fakat biraz daha uzun olsun isterdim.Duygulari daha yogun yasamak,Seo'yu daha cok gormek isterdim sahsen.Ama yinede asiri cok begendigim bir kitapti.Hem agladim hem Mert sayesinde guldum.Kisacasi aski,mutlulugu,uzuntuyu yani butun duygulari yasadigim bir kitap oldu.Kesinlikle almaniz gereken bir kitap.Hic pisman olmayacaksiniz.Ve bu mukemmellige gore de fiyatida cok uygun, rahatlikla alabilirsiniz.