Seyid H.T.

Seyid H.T.
@sadeceseyid
...dadme la muerte que me falta...
İnönü Üniversitesi İnşaat Müh.
Antalya/Malatya
466 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Ve ben artık mutsuz bir adamım. Günler, haftalar, aylar akıp giderken, ben yaşamıyor da daha ziyade vakit geçiriyorum. Ortalık karardıktan sonra pencereden yıldızları izliyorum. Umut etmiyorum, kızmıyorum, üzülmüyorum. Sadece hatırlıyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En güzel söz, tam zamanında söylenmeyen değil midir?
Ben bir kahraman değildim. Bir korkaktım ben. Hep öyleydim, hep öyle kalacaktım.
Aşk hiç yaşanmakta olan bir şey değildir. Ancak bir hatıra olabilir. Aşk acısı zannettiğin şey, aşkın kendisidir.