esma

Ağzımı açtım, kapadım, sonra yeniden açtım ve "Kanserim" dedim.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne olursa olsun bu hastalığı yeneceğiz, bunun üstesinden geleceğiz.
Alıntı
İnsanlar ölür. Bu gerçek, o kadar cesaret kırıcı bir şey ki bazen açıkça söylemeye bile dayanamıyorum. "O halde niçin hayatımızı devam ettirmek zorundayız?" diye sorabilirsiniz. Neden hepimiz durup, olduğumuz yere uzanmıyoruz? Ama bir gerçek daha var. İnsanlar yaşar. Bu, diğeriyle aynı derece gerçek olan bir zıtlıktır. İnsanlar en dikkat çekici şekillerde yaşar.
Alıntı
İlaç tedavisi yüzünden saçları dökülen, kirpikleri ve kaşları olmayan, ama yine de kocaman yürekleriyle savaşan çocuklar gördüm.
Alıntı