Safiye Nur Özcan

Safiye Nur Özcan
@safiyenurozcann
Belki de koca bir yanlışın içindeyim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimdeki acıyla herşeyi paramparça ederdim oysa ben usulca yatağıma geçtim ve uyudum..
Bir ömür mutluluk dilemek düştü payımıza..
Gideceğim buralardan,çok az kaldı..
Hayat da böyledir işte.İhmal ettiğin yanın,gün gelir sığındığın en kuvvetli tarafın olur.