Bir yıl önce kitapçıda gezerken sırf kapağı çok güzel diye almıştım, yeni okumak nasip oldu.
Kitap size aşkı, Müslümanlığı, kötülük karşısında nasıl bir duruş sergilemeniz gerektiğini ve en önemlisi özgürlüğü düşündürüyor.
Kitap sanki tesadüfen karşılaştığınız bir adamın gençlik yıllarını anlatması gibi hissettiriyor : sakin, bilgin, yorgun ama güçlü bir şekilde.
Faraj kalbimde hiç gitmeyecek bir yer edindi. (Adının hakkını veriyorsun Faraj !)