Hülya Sağınç

Hülya Sağınç
@sagnchlya
Eski, tozlu, ulaşılamaz kitaplar...
lisans mezunu
Kocaeli
23 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Sonra gittin. Çocuk oldum bir daha, ağladım. Kaç şiir, kaç kere sular altında kaldı. Kitaplar, aşk, her şey… Her şeyi son bir kere daha kurtaramazdım. Keşke nane şeker gibi mentollü bir buluttan doğaydım. Sonra gittin. Beyaz bir küf büyüdü evde, tersten yağan kar gibi. Keşke dünya toz şekeri ile kaplı olsaydı. Çocuk oldum sonra ağladım, yağmur bile beni ayıpladı. Söz dedim, söz verdim. Ruhumu gömdüğüm yer hâlâ belli. Güneşi özledim, sonra seni. Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım.” Didem Madak, Bıktığım Şeyler ve Yeşil Fanila
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan duyduklarını ancak zamanı geldiğinde işitir. Buket Uzuner 💐
İnsan ve Duygular
"Yıkılacak duvarlar artık uzaklarda değiller, içimizdeler."
"insanı koşullar meydana getiriyorsa, bu koşullar insanca meydana getirilmelidir." MARX
Seni, anlatabilmek seni. İyi çocuklara, kahramanlara. Seni anlatabilmek seni, Namussuza, haldan bilmeze, Kahpe yalana. Art arda kaç zemheri, Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu. Dışarda gürül gürül akan bir dünya... Bir ben uyumadım, Kaç leylim bahar, Hasretinden prangalar eskittim Saçlarına kan gülleri takayım, Bir o yana Bir bu yana... Seni bağırabilsem seni Dipsiz kuyulara Akan yıldıza Bir kibrit çöpüne varana Okyanusun en ıssız dalgasına Düşmüş bir kibrit çöpüne