Sago haklıydı...
Olması gereken şeylerin adını iyilik yapmak koymuşlar...
Alıntı
Su siralar nedense cok fazla sago ve tarkan dinliyorum asiri sardi
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazın Sago akmıyor güneş tepeden Sago kulaktan baskı yapıyor
Sago Her Şeyi Özetlemiş mi?
"Kimi göğüs burun kimi dudak estetik, göze görünmüyor hiçte estetik" Abrakadabra - Sagopa Kajmer
Doktor MBC soruyor
Ben bana kendim için lazımım.
Hatıram olsun sana şarkım. Lapa lapa kar yağsın, manzaralarımı beyazlara boyayın. Ben, bugün ölebilirim, şuan ölebilirim, her an ölebilirim. #kendimiçin #şarkı #sago
Müzik
İçimdeki şeytanın ensesindeyim. #sago #romantizma
Müzik