Bırakın size cahil, oturmayı kalkmayı bilmez, kişisel gelişimi sıfır ve dahi hiçbir şeyden anlamaz, alt segment, aklınıza ne geliyorsa ne isterlerse söylesinler. Herşeye içerlerleyen, üzülen ben ne kadar boş olduğunu yeni fark ediyorum. Sizin Huzurunuza zarar veren hiçbir şeyin önemi yok. Kafamı yora yora düşüne düşüne Ruh ve Beden sağlığıma ihanet etmişim. Kendimden Özür Diliyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Artık kimsenin psikolojik durumunu, neyi neden yaptığını, yaptığı kötülüğün sebebini ve dahi ne kadar insan davranışı ve sebebi varsa hiç biriyle ilgilenmek, analiz etmek, iyi bir sebep bulup kötüyü aklamak velhasılı insan psikolojisine ait ne varsa hepsini unutmak istiyorum. Kendime ne kadar eziyet etmişim. İnsan İdare etmekten yoruldum. Karşımdakilere sonsuz anlayış ve itina gösterirken, kendime ne çok eziyet etmişim. Kendime yaptığım haksızlığı idrak ettim. Çok geç oldu. Kendimden özür diliyorum. Meğer en çok şefkate ihtiyacı olan benmişim 😔
Uzun yıllardır eğitimciyim bugün artık kaldıramayacağımı fark ettim. Fikrimi değiştiren olağanüstü bir durum olmazsa, artık sanatsal faaliyetlerle meşgul olmayı istiyorum. Zira ruh sağlığım hırpalandığında, bedenen de etkileniyorum. İnsan Duracağı Yeri Bilmeli! Kendime sağlam bir irade diliyorum 🤲🏻
Gaz almak bizim işimiz. Millet sinirlensin konuşsun konuşsun rahatlasın. Biz aldığımız negatif gazı nereye aktaralım??? Sorarım size nereye aktaralım??? 🙈
İlişki ancak iki kişinin kendilerini karşılıklı ve tam olarak birbirlerinin ellerine teslim etmeleriyle kurulmağa başlanabilir —çekincesiz, sakıntısız, utançsız...