Hazır Sago en sevdiği Nun şarkısına ilişkin paylaşımda bulunmuşken eksik kalmak olmaz, öyle değil mi? Fırsat bu fırsat diyerek arttırıyorum ve bile isteye kendimi zor seçimlerin ortasına atıvermek pahasına albümdeki ilk üçümü belirlemeye girişiyorum:) 3: DURDUR BENİ. İçlerinde en olumsuz peşin hükümle yaklaştığım ama en hızlı ısındığım, atmosferiyle başımı döndüren parçadır. Şahanee. <3 2: ÜZGÜN ŞARKILAR. Kanımca lirikal açıdan en başarılısı. Birinci dinleyişimde nakarattan sonraki söz kısmına anında vurulmuştum, "İşte bu yaa bu" diye bağırasım gelmişti o gecenin yarısında:) Sözler buram buram Sago kaleminin mürekkebi kokuyor. Melodisi de ayrı hoş. Dilime dolanıp duruyor olur olmaz... Hasılı, özeldir. 1: MUTLU OLACAKSAN: Büsbütün başka bir tat. Gönlümde zirve. Açtığımda ne yapacağımı şaşırtan, elimi ayağıma dolaştıran hediye paketi misali. Ağlamalı mı, bakıp kalmalı mı öylece. Sanırım teşekkür etmeli. :) "Orman", "Oysa" ve "Ve Diğerleri"! Umarım gücenmemişsinizdir:) Yeriniz apayrı.

Hilal Altunkaya

@duzmeceyasaklar
·
"Ve Onlara Söyle, Henüz Bi' Yere Gitmedim"
Bu sabah açtım "Üzgün Şarkılar"ı şöyle bi' tekrar dinledim baştan sona. Şaka maka albüm gittikçe güzelleşiyor mu ne... Yakında düet çalışması sunacakmışsın. Parça ne tarzda, lirikler nasıl, hangi hissi dibine kadar yaşatacaksınız, inanılmaz merak ediyorum. "Tamamen rap, tamamen melodik, yarı yarıya, öyleyse şayet şu kısım şundadır öteki bunda; nakaratı Kafkef alacak, yok o iş Nun'da, hayır ortak olacak, belki her ikisinden de ayrı ayrı duyacağız..." Zihnimde birbirlerini durmamacasına kovalayan düzinelerce ihtimal:) bi' bakmışız Sultan'ımız MC'lik yapıyor, mümkün mü mümkün😄 Şaşırmam. Her hâlükârda dört dörtlük uyum yakalayacağınız şüphesiz. Ürettiğin vokal sesinin rengi de seninkine pek yakın: Sıcacık, puslu, dertli; anlaşılan hanımefendi de sigarasına kibrit yetiştiremiyor, karşılıklı tüttürüyorsunuzdur kuvvetle muhtemel:) Hasılı, heyecanla beklemedeyim. Gönder gelsin bakalım Sago'm, tüm ön yargılarımı kaybettim senle... :;) Gün saymaya koyulduğum 27 Kasım tarihi için de çok sağlam, zamanda yolculuk garantili "sürpriz" müjdesi vermiştin geçen. Ona da az kaldı. Ufukta belirip kaybolan bir-iki düet ihtimali. Üstelik "Tek-2" hazırmış. Bu kez durum farklı. Yeni nakarat yazılması gerekenler,, verselerinde değişiklik gerektirenler var diyordun en son. Acaba ne ölçüde müdahale ettin? Dünün cümlelerine bugünün gözüyle ilaveden vazgeçip dokunmadın mı yoksa? Aralarında yeni şeyler kattıkların mevcutsa önceki derlemede bulunan, sağlı sollu kırpılmaktan ufacık kalmış şarkılara da el attın mı peki? Sorular sorular... Bir de son dönemde diss ağırlıklı battle yazmaya yoğunlaştığını söylemiştin. "Baş" kıvamında, "Baş" tadında bir başyapıt çıkar mı sahi meydana? Ah, doğrudan EP yayınlasan... Nerde? Bi' yoruma karşılık "Albüm her zaman isterim ama bazı şeyler eskisi gibi
Sagopa Kajmer
film gibisin reklamlar bile şahanee
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Agota Kristof, Büyük Defter-Kanıt-Üçüncü Yalan
Bu nasıl bir zekadır, bu nasıl bir ustalıktır... Bir kurgu nasıl yaratılır bir kitap nasıl yazılır ders gibi, hatta tokat gibi bu kitapta... Savaş, savaşın insanda yarattığı dehşet, bu dehşetin izleri, kaybolan insanlar kimlikler, kendini yeniden var etme çabaları, bir insanın bir çocuğun bu dehşet anlarında yaşamda kalabilme çabaları, zihin ve zihin oyunları, mülteci olma, vatansızlık, evsizlik, off daha neler neler... Şahane şahanee...
Şarj bahane aşk şahanee
Karantinada ev boyuyorum şahanee :(