📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
merhabalar.erich from la ilk sahip olmak ya da olmak kitabıyla tanıştım.inanılmaz tatlı bir kitaptı.yani kafamda duygularımda düşüncelerimde somutlaştırmıştım.bu kitapla ilgili inceleme yaparken sevme sanatı ve özgürlükten kaçışın da mutlaka okunması gerektiği yorumlarına rastladım .aldım ve okudum.ama aynı tatları bulamadım.tabiki bunlar inanaılmaz bilgi birikimleri ama somutlaştıramamam ya da kafamda neden sonuçlara bağlayamamam günümüzdeki durumlarla ilişkilendirememem ben de kopukluk yarattı.kitap bittiğinde kafamda boşluk vardı.benim yeterli donanıma sahip olmamam ya da çeviriden kaynaklı da olabilir emin değilim.
O dönemde almanya 'da binlerce genç bundan etkilenip intihar etmiş.sebebini anlamakta zorluk çekiyorum .belki de zamansal farklılıktan akıcı fakat klasik sıradan bir olay.bende duygusal anlamda çok da etki edip bir şey hissetirmedi açıkçası...