📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhabalar .pessoa adeta benim iç sesim onu okurken kendi kendimle konuşuyormuş gibi hissediyorum.her zaman bende 1. Sırada olan bi yazar.aynı zamanda hiç değeri bilinmeyen yazarlarımızdan.eq diye bir şey varsa tamamı bu adamdır der susarım
merhabalar.kitabın özetinden bahsetmeyeceğim diğer tüm incelemelerde zaten anlatılmış.bende uyandıran ve kafama takılan şeylerden bahsedeceğim.ilk körlük kitabıyla tanışmıştım.acayip güzel kurgu ve aksiyon olmamasına rağmen o betimlemeler inanılmaz sürükleyiciydi.bunla beraber hemen görmek kitabını aldım ama onu anlamayı ve bitirmeyi beceremedim yarım kalan nadir kitaplardan.derken şansımı bu kitapla deneyeyim bir de dedim.körlükte aldığım lezzeti aldım.sadece yazar neden noktalama işaretlerine kafa tutuyor neden noktayı çok az kullanıp olur olmadık yerde hep virgül kullanıyor onu anlamadım biraz araştırdım ama bulamadım BİLEN VARSA BENİ AYDINLATABİLİR Mİ?zira okurken bu durum beni rahatsız etti belki de alışkın olmadığım için:/yer yer de uzun betimlemeleri sürükleyici okumama da yardımı oldu :/bir de kitap sanki 2 bölümden oluşuyor hissi verdi ikinci kısım ilk kısımdan kopuk geldi .sonra da şunu düşündüm ölüm viyolenselciyle yattıktan ve o mektubu yırttıktan sonra mı o ülkeyi terk edip insanlar ÖLMEMEYE BAŞLADI?ASLINDA KİTABIN GİRİŞ KISMI OLAN YER SON BÖLÜM MÜYDÜ? ben öyle düşündüm.birileri bunlarla ilgili cevapları yazarsa sevinirim:)ama klişe olmayan "oha ben bu açıdan bunu etkileyebileceğini hiç düşünmedim " dedirten olayı çok boyutlu ele alışı da ufuk açıcı.ha bir de madem ölüm yok bu adamları kafalarından kesseydik o zaman ?yine kafa ayrı gövde ayrı yaşamaya devam mı edeceklerdi diye de bi düşündüm :/