Hamide Şimşek

Hamide Şimşek
@sahil7
İnsanları seviyorum çünkü onlardan nefret ediyorum.
Öğretmen
Lisans
Alanya
Antalya, 2 Ekim
45 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı

Hamide Şimşek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.··
2019 23. kitabı
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ruh eşimm
Puan vermedi·280 syf.··
2019 22. kitabı
Merhabalar .pessoa adeta benim iç sesim onu okurken kendi kendimle konuşuyormuş gibi hissediyorum.her zaman bende 1. Sırada olan bi yazar.aynı zamanda hiç değeri bilinmeyen yazarlarımızdan.eq diye bir şey varsa tamamı bu adamdır der susarım
Pessoa Pessoa'yı AnlatıyorFernando Pessoa · Kırmızı Kedi Yayınları · 2012566 okunma
YAR SORULARIMA BİR CEVAP:(
Puan vermedi·236 syf.··
2019 19. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 03 Kasım 2019 10:13
merhabalar.kitabın özetinden bahsetmeyeceğim diğer tüm incelemelerde zaten anlatılmış.bende uyandıran ve kafama takılan şeylerden bahsedeceğim.ilk körlük kitabıyla tanışmıştım.acayip güzel kurgu ve aksiyon olmamasına rağmen o betimlemeler inanılmaz sürükleyiciydi.bunla beraber hemen görmek kitabını aldım ama onu anlamayı ve bitirmeyi beceremedim yarım kalan nadir kitaplardan.derken şansımı bu kitapla deneyeyim bir de dedim.körlükte aldığım lezzeti aldım.sadece yazar neden noktalama işaretlerine kafa tutuyor neden noktayı çok az kullanıp olur olmadık yerde hep virgül kullanıyor onu anlamadım biraz araştırdım ama bulamadım BİLEN VARSA BENİ AYDINLATABİLİR Mİ?zira okurken bu durum beni rahatsız etti belki de alışkın olmadığım için:/yer yer de uzun betimlemeleri sürükleyici okumama da yardımı oldu :/bir de kitap sanki 2 bölümden oluşuyor hissi verdi ikinci kısım ilk kısımdan kopuk geldi .sonra da şunu düşündüm ölüm viyolenselciyle yattıktan ve o mektubu yırttıktan sonra mı o ülkeyi terk edip insanlar ÖLMEMEYE BAŞLADI?ASLINDA KİTABIN GİRİŞ KISMI OLAN YER SON BÖLÜM MÜYDÜ? ben öyle düşündüm.birileri bunlarla ilgili cevapları yazarsa sevinirim:)ama klişe olmayan "oha ben bu açıdan bunu etkileyebileceğini hiç düşünmedim " dedirten olayı çok boyutlu ele alışı da ufuk açıcı.ha bir de madem ölüm yok bu adamları kafalarından kesseydik o zaman ?yine kafa ayrı gövde ayrı yaşamaya devam mı edeceklerdi diye de bi düşündüm :/
Ölüm Bir Varmış Bir YokmuşJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınevi · 202015,4bin okunma