Saim

"Benim bir hayalim var" diyenlerdendik. Sonrasında Yahya Kemal'in şu cümlesiyle karşılaştık; "Zamanla zâyi oldu.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlıyordum... O gidenler, "sen iyi bir insansın" diyordu. ve hiçbiri de aslında; İyi insan sevmiyordu ... Cemal Süreya
"Kitap okuyun. Çikolata yiyin. Yeni müzikler keşfedin. Geçmişi unutun. Uyuyun. Çay, kahve için. Her şeye rağmen mutlu olun ve gülümseyin." Maya Angelou
Kimler uyumadı 🤔
"kırk cümle kuruyorsun, ağzını açmadan vazgeçiyorsun.İncinme değil bu,insana olan inancını yitirme.” Şükrü erbaş