Saim

Reşat Nuri Güntekin'in dediği gibi: "Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor, neyi seversem ölüyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim? Franz Kafka
Beni soğuk, kibirli, ukala falan bulduysanız sizi sevmemişimdir. Sevdiğime kedi gibi olurum ben. Charles Bukowski
Eliot şöyle demişti: “Egosunu beslemekten karakterini aç bırakan insanlar var.
"İyilik adına ne yapıyorsam felaketim oluyor; başkaları gibi hainlik etseydim, onlar gibi mutlu olurdum." - Voltaire