Saim IŞIK

Saim IŞIK
@saimsk
İzmir
Amasya, 1 Şubat 1998
125 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
"İnsanların kalpleri cennet değildir, içinde kalmak için kendini yorma."
Edebiyat
Reklam
"Birisi bana 'Seyahat etmek neye yarar, insan kendisini hiç terk etmiyor ki' demişti." Simone de Beauvoir
Edebiyat
"....ve neden sırf 'hiçlik' fikri bu kadar istirap vererek ürkütüyor beni..?"
Edebiyat
"Ama en nihayetinde doğaya karşı konulamaz, hiç acelesi yoktur ve er ya da geç kendisine ait olanı alır."
Sayfa 74·Kitabı okudu
Edebiyat