Melek Arslan

Melek Arslan
@sairvari
Kocaeli/Gebze
23 Ağustos 2003
15 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Doğabildim.. önce anneciğimin öptüğü, sonra beyaz kanatlı, iri gözlü bir meleğin kollarında doğabildim. küçücük ellerim, Toprağa inmekte olan bir su gibi , alelade geldim. baktım. baktım tıpkı bir kuş yavrusu gibi; emekledim önce akşama doğru, daha sonra koşabildim. hayatla merhabalaştım. bitkiyle, toprakla, insanla... ne güzeldi hava, ne güzeldi yeryüzü, o ışıklar, sokaklar, elma şekercileri. ne güzeldi tadı o elma şekerinin. ne kadar yesem , o kadar kırmızlığı gitmezdi. her şey,herkes yaşamaya hazırlanıyordu, yaşamın yarısında. sanki bir daha doğacakmış gibi dünyaya, durup yerlerinde ölmeyi bekleyenler vardı. Ben ise ; tutup dünyaya niçin bu kadar geç geldiğimi soracaktım elimde olsa, Ben doğduğum an unuttum yalnızlığımı; annem tuttu elimden. babam küçük, kirli bir bulut ,olanları seyreden. hayat solacaktı benim içinde, engin bir günün birinde. göçüp gidecekte olsam yorgun bir gönülle, ben adımı , geride bırakarak ölebildim.
ertelenen mektup isimli okura yanıt verildi
Melek Arslan
:)