rem

rem
@sakacibirisinsen
( ‾▿‾)
3/10
·400 syf.··
2021 15. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Eylül 2021 17:27
Fantastik kurgulara aşık biri olduğum için Hilekar kitabını gördüğüm gibi sepetime eklemiştim. Kitabın anlatımı bana garip geldi. Bence fazla basit ve "Metindeki akışı bozan cümleyi bulunuz." havası vardı. Bir anda ondan nefret ettiğini söyleyip bir anda gene aynı kişiyi öpmeye başlıyordu karakter. Hani daha güzel bir anlatım olsa garipsemezdim belki. Ayrıca cinselliği sevmiyorsanız kitabı asla almamalısınız. Aksiyondan çok cinsel içerik vardı. Sevmediğim bir özellik de bu oldu kitapta. Dövüş veya aksiyon sahnelerinin çok üstünde durmayıp daha çok Cassie ve Aidan sahnelerine odaklanılmıştı. O ikiliyi sevsem de arada kan dövüş görmek güzel olurdu. Bunlar dışında kitabın aslında güzel denilebilecek bir konusu var. Hikaye detaylandıkça anlatımın düzeleceğini ummak istiyorum, o yüzden diğer iki kitabından beklentim daha fazla.
HilekarR. Gaye Önel · Dokuz Yayınları · 20211,680 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
1/10
·224 syf.··
2021 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Nisan 2021 15:48
Kitabı Instagram'da bir sayfada görüp almıştım. O sayfadaki kız kitabı çok övmüştü. Benim mi beklentim fazla yüksekti de kitabı beğenemedim bilmiyorum ama cidden hiç sevemedim. Okunamayacak gibi değildi sanırım ama okumasam da hiçbir şey kaybetmezmişim dediğim bir kitap. Kitabın değişik bir anlatım dili vardı. Yer yer saçma bulduğum bir anlatımdı. Olaylar çok hızlı gelişti. Zaten kitap da düşündüğümden kısaydı. Uzatılsa sıkıcı olabilir miydi bilmiyorum ama biraz daha detaylandırılsa daha güzel olabilir gibime geldi. Ana karakter kızımız ise benim sevmediğim en büyük özelliklerinden kitabın. Kitabı onun bakış açısından okuyoruz ve hanımefendi kendisini sütten çıkmış ak kaşık gibi gösteriyor. Elbette çok büyük kötülükler yapsın, iğrenç bir kişiliği olsun demiyorum ama sürekli "güzel kızım aslında", "ben kötü değilim", "kıs kıs" tarzı düşünceleri ve kendini anlatış biçimi bana hiç samimi ve güzel gelmedi. İç sesini çok saçma buldum. Kısacası bu kitabı hiç beğenmedim ve tavsiye etmiyorum. Elbet sevenleri de vardır, zevkler ve renkler tartışılmaz nasıl olsa.
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma