On yıldır evli olmalarına rağmen sanki on dakikadır yan yanalarmış gibi birbirine hayranlıkla bakan çiftlere bayılıyorum gerçekten.
Sevgi , saygı ,güven , birbirini geliştirmek desen var . Sadelik var hayatlarında , gereksiz kıskançlık krizleri yok . Sade , zarif , mutlu bir hayatları var . Ne kimseyi eleştiriyorlar ne de kimsenin hayatıyla kendilerini kıyaslıyorlar . Birlikte kitap okuyorlar mesela ,birlikte geziyorlar doğada , küçük cafelerde kahve içiyorlar . Kadın her ne paylaşırsa paylaşsın adam koşulsuz gözü kapalı olarak beğeni yapıyor ve hayran olduğum kadınla evliyim diyor . Kadın ise adamla ilk tanıştıklarında adamın hediye olarak aldığı kitabı tekrar tekrar okuyor. İnşallah hep böyle devam ederler. Tüm bu anlattığım şeyler de gerçek bu arada hayal ürünü fln değil. Maşallah demeden geçemeyeceğim , umarım bir gün bizlere de böyle sakin , mutlu ve huzurlu bir yuva kurmak nasip olur.