Çerez gibi bir kitaptı. Yani bir çırpıda bitti. Başkomser Nevzat’a yakışan bir roman. Evgenia Hanım’ın nezaketi Nevzat Bey’e saygısı aynı naiflikteydi. Okuyun, okunmasına vesile olun
Daha ilk bölümden bir kaç sayfa okuduktan sonra olayın içine girmiş bulunuyorsunuz. Kitapla bütünleşmek, kahramanlarla bütünleşmek tabiki Ahmet ÜMİT ile mümkün. Bir romanda aşk, polisiye, tarih konularını yoğun ve birbirine bağlı biçimde işlemek ayrı bir yetenek. Kitap sonunda tabiki de gerçek katili öğrenince şaşırıyorsunuz. Artık buna şaşırmamak gerek. Çok güzeldi. Çok keyifle okudum.
Kesinlikle tavsiye ediyorum