Bir insana bağımlı olmak demek içinde şeytan ve meleği taşıyıp günümüz dünyasındaki meleğin şeytana alt olduğu bir yaratıktan kopa mamak anlamına gelir.
Aşırı dindarları anlamıyorum.Sorsan,fikirlerinin bütün insanlık için olduğunu söylerler ama onlara azıcık ters düşmeye gör,anında seni dışlamaya hazırlar.Yine de benim gibilere nazik davranırlar.Günahkarız çünkü; bizi doğru yola getirip bu sayede Tanrı’nın gözüne girmek isterler.Hakikaten iyilik etmek değil çoğunun derdi,sadece cennete giriş için puan toplamak. Bizi bu yüzden severler;biz,yani dünyanın pislikleri-katilleri,hırsızlar,oruspular,ahlaksızlar.Simsiyah kumaşız ya;yanımızda cevher gibi parlayacaklar sanki.