Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği… içine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?
|Hakan Günday
"İnsanların değişmeyeceğini, onları değiştirebilecek kimsenin bulunmadığını ve bunun için çaba göstermeye değmeyeceğini (anladım)!"
• Fyodor Dostoyevski