Samet akça

Samet akça
@sametakcca
Yaşamak güzel şey
Öğrenci
Üniversite
İstanbul
İstanbul
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Kötülük dedi Simyacı insanın ağzından giren şeyde değildir kötülük ordan çıkandadır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarın ölmek başka bir gün ölmekten daha iyi olurdu. Her gün yaşamak ya da ölmek içindi her şey sadece tek bir sözcüğe bağlıydı mektup.
İnsan sevince nesneler daha çok anlam kazanıyor
"Bütün günler birbirine benzediği zaman insanlar, güneş gökyüzünde hareket ettikçe, hayatlarında karşılarına çıkan iyi şeylerin farkına varamaz olurlar."
Dünyada bir büyük gerçek vardır kim olursan ol, ne yaparsan yap, bütün yüreğinle gerçekten bir şey istediğin zaman evrenin ruhunda bu istek oluşur. Bu senin yeryüzündeki özel görevindir.