Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bize .Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiyorsam biliyor musun ne güzel ağıtlar içinde uyuya kalmak
Gözlerin bir yeşil fanilaydı balkonda uçuşan
Sicim yağmur taklidi
Bıkmıştım zor geçen kışlarımı anlatmaktan
Bardağa birkaç çiçek ıslamaktan.
Parmağımın ucunda kırmızı kenarlı bir bulut
Onu uzatırdım sana, yalnızlık gibi iri bir damla
Parmağıma düşen bir damla kandı aşk.