Samet akça

Samet akça
@sametakcca
Yaşamak güzel şey
Öğrenci
Üniversite
İstanbul
İstanbul
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bize .Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiyorsam biliyor musun ne güzel ağıtlar içinde uyuya kalmak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerin bir yeşil fanilaydı balkonda uçuşan Sicim yağmur taklidi Bıkmıştım zor geçen kışlarımı anlatmaktan Bardağa birkaç çiçek ıslamaktan. Parmağımın ucunda kırmızı kenarlı bir bulut Onu uzatırdım sana, yalnızlık gibi iri bir damla Parmağıma düşen bir damla kandı aşk.
Şiir

Samet akça

, bir kitap okudu
Puan vermedi·292 syf.·
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Miguel de Cervantes
8.7/10 · 27,5bin okunma

Samet akça

, bir kitap okudu
Puan vermedi·266 syf.·
Beğendi
·
2021 6. kitabı
Aldous Huxley
7.4/10 · 73,3bin okunma
Ben, yalnızlığı istemekle suçlanıp yalnızlığa mahkûm edildim.... ben yalnızlığa dayanamıyorum ben insanların arasında olmak istiyorum.
Sayfa 78·Kitabı okudu
1000Kitap