Samira

Samira
@samiraaaaa
Yemin ederim dünya çok boş bir yer, kitap okumak ve dua etmek lazım...
Okul öncesi
Istanbul
5 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
sevdiğim birisi beni üzdüğü zaman "sana küsemiyorum n'olur beni kırma" diyerek ağlayabiliyorum. sevgi ve gururu nasıl bir arada yaşıyorsunuz
Reklam
Iyi geceler, güzel günler gelene kadar kitap okuyun..
Allahini seven bana Stefan Zweig ' in kitaplarını hediye etsin ksjsjsj
Yürümemiz gereken sahiller var, boşa gidiyor bu serinlikler.
Nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan..
Şiir
Reklam