📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ Zezé, önemli olan hayatın güzel olduğunu, göğsümüzde ısıttığımız güneşi Tanrı'nın bize bütün bu güzellikleri çoğaltalım diye vermiş olduğunu keşfetmek.
- Yani ağladığım zaman güneşimi ıslatmış mı oluyorum?
+ Kesinlikle. Buraya, güneşin soğumasına engel olmaya gelmedim mı?
Doğruydu..
+ Öyleyse elimi dostça sık, sonra gidip birlikte güneşi uyandıralım!
"Tanrı'nın güneşi bu kadar güzelse, bir de ötekini hayal et."
"Öteki mi? Öteki güneş mi? Bildiğim tek güneş bu, o da zaten kocaman."
"Daha da büyük, başka bir güneşten bahsediyorum. Her birimizin yüreğinde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimiz uyansın diye göğsümüzde uyandırdığımız güneşten."