sema

sema
@santach
kalbim derin devletine emanet.
İntihar bir sondur. Acaba bir başlangıç olduğunu mu düşünüyordun?
Reklam
Nerede olursam olayım, hep yanımda oluyorsun. Yok olup giden onlar. Sense varlığını en çok hissettirensin.
Yaşamak beni uğraştırır, ölmek beni tamamlar.
Baban gibi çektiren de, annen gibi çeken de sen oldun.
Sen sonunda boşluktan başka bir şey bulamama tehlikesini göze alarak mutluluğu aradığın için öldün. Bulduğun şeyin ne olduğunu öğrenmek için bizim de ölmemiz gerekiyor.
Reklam