herkesi iyileri de kötüleri de usluları da bilgeleri de yargılayıp bağışlayacaktır. sonunda herkesin işi bittiği zaman bize dönüp: "eee ,sizde gelin bakalım, diyecek, içkiciler, zayıf iradeliler, utanmazlar, siz de gelin!' ve hepimiz hiç utanmadan yaklaşacağız!.. o zaman bize dönüp ' sizi domuzlar sizi' diyecek 'hayvan kılığında olan, hayvan damgası taşıyan sizler, siz de gelin!' akıllılar, bilegeler buna itiraz ederek 'tanrım!' diyecek 'bunları niçin kabul buyuruyorsunuz' tanrı diyecek 'onları kabul ediyorum çünkü kendilerini kabule layık görmeyenler yanlızca bunlardır!'