Bitiyoruz galiba sonuna geliyoruz.
Artık eskisi gibi bir birimizi özlemiyoruz.
Nedir bu durum bu karmaşa günden güne eriyoruz.
İkimize de yazık çok yazık eriyoruz.
Kimin sucu bu ayrılık biz onuda bilmiyoruz.
Her geçen gün biraz daha üzülüyoruz tükeniyoruz.
Ne sen beni unutacaksın.
Nede ben seni unutabilirim.