Saqelenge

Saqelenge
@saqelenge
Azla mutluluk çokla didişmekten iyidir. Denis Diderot
saqelenge
Ayağı kırık turnayım katarda Geç kalanım, arkada kalan Varmasam da, düş dağı ardına Yola düşenim, yolda düşenim Düştüm yola, rüyam için Düştüm yolda kalan için Düş aradım dağ ardında Ah aşk için Orda mısın özgür akan Aşk ırmağı orda mısın Orda zümrüt kırlar için Yola düştüm yolda düştüm Götür bizi buradan dedi çocuklar Götür bu yanık meşe kokusundan Başımıza yıkılan bu taş evlerden Bize yasaklı yaban gülü yaylalardan Götür dedi orman, götür dedi ırmak Düştüm yola yorulanlar için Düştüm yolda kalanlar için Aradım düş dağının ardını Yolda düşenler için Aysız geceler geçtim Kurumuş ırmaklar geçtim Kendimden geçtim de gittim Düş yolculuktur dedim gittim Kaf dağının ardında düş aradım Titredi içim her bir mazlum için Aşk yolculuktur dedim de gittim Saqelenge Ah saqeleng turnayım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nazım Hikmet
Belki ben o günden çok daha evvel, köprü başında sallanarak bir sabah vakti gölgemi asfalta salacağım. Belki ben o günden çok daha sonra , matruş çenemde ak bir sakalın izi sağ kalacağım... Ve ben o günden çok daha sonra: sağ kalırsam eğer, şehrin meydan kenarlarında yaslanıp duvarlara son kavgadan benim gibi sağ kalan ihtiyarlara, bayram akşamlarında keman çalacağım... Etrafta mükemmel bir gecenin ışıklı kaldırımları Ve yeni şarkılar söyleyen yeni insanların adımları...