"Ey ahali ,ben kerkük'ün kızıyım .bu şehirden asla göç etmeyeceğim .Bu zulüm politikasını protesto etmek , Türkmenlere bağımsızlık yolunu açmak ve Türkmen sözcüğünü yüceltmek uğruna şimdi kendimi yakacağım .Kerkük biz kalacaktır ,katillere ve zalimlere ölüm"
Ve yanında hazırladığı gaz bidonunu üzerine boşaltarak kibrit çakmıştı...