Gökyüzünde yıldızlar küme kümeydi ben yıldızları görüyordum ,yıldızlarda beni fakat yıldızlar benden çok daha şanslıydı çünkü onlar Ankara'yı görüyorlardı ,keşke bende şu anda gökyüzünde bir yıldız olsaydım diye geçirdim içimden...
Sesimi Ankara'ya duyurmalıydım.sıcak Anadolu'nun kalbi Ankara'nın güçlü kolları uzanmalıydı bana .hırstan titreyen dizlerimle , tutmayan bacaklarımla Ankara'ya yaslanarak ayakta durabilirdim.Benim derdimin devası ancak ve ancak Ankara olabilirdi ne varki Ankara benden çok uzaktaydı...