Cok tatli ve keyifli bir kitaptı,kadin karaktere de erkek karaktere de ayrı ayrı bayildim. Kafa dağıtmak için okunabilir tabii ki beklentinizi cok yukseltmemenizi oneririm. ;)))
Marianne'i görmenin korkunç olacağını hissettim, hatta onu tekrar görebileceğimden ve kararıma bağlı kalacağımdan bile kuşkuluydum.
Ne var ki o noktada kendi asaletimi hafife almışım, olayın da gösterdiği gibi; çünkü gittim, onu gördüm, sefil olduğunu gördüm ve *onu sefil halde bıraktım* ve onu bir daha görmemeyi umarak ondan ayrıldım...
Spoiler!
Marianne'i artık ilelebet kaybettim. Kısmet olsa da tekrar özgür kalsam bile..."
Elinor onu azarlayarak durdurdu.
"Pekâla," diye cevap verdi Willoughby, "tekrar hosça kalın. Artık gidip o olayın dehşeti içinde yaşayacağım."
"Ne demek istiyorsunuz?"
"Kız kardeşinizin evliliği."
"Yanılıyorsunuz. Onu şimdi olduğundan daha fazla kaybedemezsiniz."
"Ama onu başka biri kazanacak. Eğer o biri de başka herkes içinde en az dayanabileceğim o kişi olursa... Ama daha fazla kalıp, en çok acıya neden olduğum yerde en masum olan benmişim gibi yaparak kendimi tüm hoşgö- rünüzden yoksun bırakmayacağım. Hoşça kalın, Tanrı sizi korusun!"
Ve bu sözlerle neredeyse koşarak odadan çıktı.