Kırılmış olabilirsin, üzülmüş olabilirsin, yalnız kalmış olabilirsin. Bazen yükün ağır, yolun uzun ve gücün tükenmiş gibi hissedebilirsin. Ama unutma ki insan en çok düştüğünü sandığı yerde gücünü keşfeder. Bugüne kadar atlattığın her zorluk bunun en büyük kanıtıdır. İçinde hâlâ yeniden başlayacak cesaret, yeniden gülecek umut ve yeniden ayağa kalkacak kuvvet var. Kendine olan inancını kaybetme. Her şey hemen düzelmeyebilir ama hiçbir şey de olduğu gibi kalmaz. Zaman geçer, yaralar iyileşir ve yollar açılır. Sen yeter ki vazgeçme. Rabbine güven, sabrına sarıl ve yürümeye devam et. Çünkü seni bugüne kadar ayakta tutan güç, yarınlarını da güzelleştirmeye yetecektir.