26.06.2026..
Benim canım,her şeyim Seni kaybedeli koskoca 4 yıl oldu..😕 O açtığımız telefon, keşke hiç açmasaydık.. Keşke olsan da “gel halacım özledim”desen. Yine pikniğe gitsek mesela Birlikte oyunlar oynayıp eğlensek Çay koydum gel desen. Kolumu ısırsan, bana sarılsan.. Benim sülalede tek dayanağımdın. “Halacım” “Esracım” demelerin… Yokluğun ok gibi kalbime batıyor halam🥺 Seni öyle özledim ki Bu gece gel rüyama, Lütfen sarıl bana rüya da olsa.. 26.06.2022- ♾️ ♥️
Duygu ve Düşünce
Gözümü açtığımda yanımda belirliyorsun. Bana sarıl da biraz daha uyuyalım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dalgalarla, fırtınalarla boğuş ama kimseye minnet duyacağın kadar yaklaşma, o mesafeyi ayarla ve sadece kendi içine güven, kendi kollarına sarıl ve yaslan yine sadece kendi sırtına. ✒️😇
Doğayı yok eden bizleriz Kur'ana sımsıkı sarıl, Hak yolunda çokça yorul, Gönül bahçesine kurul, Yolun sonu görünüyor... Seyfet Bozçalı Kırklarelinde yeşil bir ormanın önünde durdu beyaz serçe içinden Serkan ilteber indi burası eşi benzeri görülmemiş dünyada örneğine az rastlanan muhteşem bir longoz ormanı idi Safiye Hanım şu sakin ve sessiz duran ağaçlara dallara bak deyip eğilerek yere dökülen böğürtlenlerden hanımına ikram etti Safiye Hanımın ayağından küçük bir kaplumbağa geçince ayyy diye bağırdı hanım hayvanları görünce böyle bağırma çünkü onlarda insanlardan kaçıyorlar yakında bu ilçeye termik santral kurulacak belkide doğanın bu güzelim canlıları son nefeslerini rahat bir şekilde versinler diyip küçük kaplumbağayı öpüp yere koydu ağaçların ağlar gibi insana veda eder gibi bir halleri vardı mevsim ilkbahardı bak hanım görüyormusun şu ağacın kökünün ne kadar sağlam olduğu bunlar diş budak ağacıdır kök sağlam olursa hiç kimse kolayca yaşadığı yerden kesilip çıkartılmaz ağaçlar nasıl direniyorsa insanlarda doğanın denizin yeşilliğin olduğu yerde santraller yapılmasın diye direnecektir Kuraan bana sımsıkı sarıl derken insan nefsine ağır geldiği için ilk önce Kuraanı terkediyor ve yıllardır yeni bir canlı türü keşfedilmiyor çünkü dünya sevgisi ilk önce bu kaplumbağaları ağaçları yok ediyor bunun sebebi bizleriz
Duygu ve Düşünce
Kırılmış olabilirsin, üzülmüş olabilirsin, yalnız kalmış olabilirsin. Bazen yükün ağır, yolun uzun ve gücün tükenmiş gibi hissedebilirsin. Ama unutma ki insan en çok düştüğünü sandığı yerde gücünü keşfeder. Bugüne kadar atlattığın her zorluk bunun en büyük kanıtıdır. İçinde hâlâ yeniden başlayacak cesaret, yeniden gülecek umut ve yeniden ayağa kalkacak kuvvet var. Kendine olan inancını kaybetme. Her şey hemen düzelmeyebilir ama hiçbir şey de olduğu gibi kalmaz. Zaman geçer, yaralar iyileşir ve yollar açılır. Sen yeter ki vazgeçme. Rabbine güven, sabrına sarıl ve yürümeye devam et. Çünkü seni bugüne kadar ayakta tutan güç, yarınlarını da güzelleştirmeye yetecektir.
Duygu ve Düşünce
“Sarıl bana…Beni biraz anlasana..”
Müzik