Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne an-lamı kalır! Olmayacak duaya âmin deme duygusunu yaşıyorum sürekli.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Âlemde ziyâ kalmasa halk etmelisin halk
Ey elleri böğründe yatan şaşkın adam kalk
Ye's öyle bataktır ki düşersen boğulursun
Ümîde sarıl sımsıkı seyret ne olursun
Feryâdı bırak kendine gel çünkü zaman dar
Uğraş ki telâfi edecek bunca zarar var"
Mehmet Âkif Ersoy