arzu

arzu
@saripapatyaaa
Eğer farklıysan, yalnızlığa mahkum oluyorsun. / Aldous Huxley
Onun önüne duvarlar ördüm ve ruhumu yalnızlığa sürükledim... #mypost
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel bir iç dökme oldu buraya... :)
Bana göre; (ben onu böyle tanımlıyorum:) "karanlık bir oda" olan, insanı yeri geldiğinde, hayattan soğutan, koparan, yeri geldiğinde ise, günlük işlerini / rutinini aksatacak derecede, zorlayarak tabiri caizse, nefes aldırmayan o durumun / şeyin adı: DEPRESYON! Şu anda bu durumu yaşayan birisi olarak; Rabb'ime, her şeye rağmen sonsuz kez şükürlerimi ve teşekkürlerimi sunuyorum... Belki bu hastalık, bende olmasaydı, hayatın, yaşamanın, anın değerini, kıymetini hiçbir zaman bilemezdim!. En azından, sabahları yataktan kalktığımda, gün içinde, şükredecek şeylerim o kadar fazla ki... Her şeyden önemlisi, benim açımdan, bazı şeyleri daha bir farkındalık içinde derinine inerek yaşamak, bazen kabullenerek, bazen akışına bırakıp yaşamanın hala güzel bir şey olduğunu bildiğim için.. ;)
Depresyon
of oof nasıl sıkıldım senin o dilindenn :)
Müzik
düşemedik dengi dengine, mutluluğa hakkımız yok,
Müzik
isterdim üzülmeyelim, hüzün yerine gülümseyelim #serveruraz
Müzik