Temmuz 2019 planlı okuma yapıp yapamayacagimin denemesi olacak. Hiç umudum yok ama denemekten zarar gelmez hadi bakalım. (Yaptim oldu. Yorumladim bile)
1- Asılacak Kadın / Pınar Kür (Tanistigima memnun oldum ancak samimiyet kuramadim)
2- Düğümlere Üfleyen Kadınlar / Ece Temelkuran (Yazarlik yetenegi yok, tekrar okumam)
3- Hiç / Suat Derviş (Kalemi karakteri kadar güçlü degil, yarım biraktim)
4- Şarkını Söylediğin Zaman / İnci Aral (Iyi ki tanismisim, tekrar okuyacağım )
5- Unutma Dersleri / Nermin Yıldırım (okuduğum 2. Kitabiydi, mutlaka 3.sü de olacak)
6- Hayatın Sessizliğinde / Aslı Erdoğan (Hiç benlik degil, bi kaç sayfa okuyup bıraktım)
7- Gözyaşı Konağı / Şebnem İşigüzel (eh işte)
8- Sıcak Külleri Kaldı / Oya Baydar ( puanina kanıp okudum, benden aldıgı puan 1/10 oldu)
9- Aziz Bey Hadisesi / Ayfer Tunç ( Bu listenin en dogru tercihiydi. Muhtesem bir yazar tanimis oldum. Nasil yetenekli masallah parçalarından akiyor. Allahim verdin mi veriyosun hakkaten! 10/10)
10-Son On Beş Dakika / Fatma Barbarosoğlu ('eh iste - guzel' arasi bi yerde kaldi)
11-Antabus / Seray Şahiner ( Dramın dik alasını kahkahalar atarak okutuyor, çok iyiydi)