BAYILDIM. kısa bir hikayeydi ama gayet giriş gelişme sonuçlu diğer marvel çizgiromanları gibi sonu garip bitmiyo tam bir hikaye gibi bitiyor. Aksiyonu çook yeterliydi onu da çok sevdim tek kötü özelliği az karakter barındırması onun dışında tamamen yeterli bi çizgiroman.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
pan sokağı çocukları sizi huzurla saran bir evren içerisine sokuyor. kitabın ilk yarısında daha çok gündelik şeyler olurken yani aman aman ilgi çekici bir olay olmazken kitabın ikinci yarısı ile başlayan savaş hazırlıkları ve savaş sürecini okumak çok zevkliydi. Bu yüzden ben kitabın özellikle sonlarına doğru çok daha keyifli okudum. Savaş hazırlıkları planlar derken resmen asker evcililiği gibi bir şey oynuyorlar çocuklar bir yazar öyle güzel anlatmış ki siz de bu oyuna dahil oluyorsunuz. Özellikle son 40 sayfası falan benim için çok etkileyici ve duygusaldı. İlk hastalandığında nemescek başına böyle bir şey geleceğini tahmin etmiştim ama kondurmak da istemedim ama ne yazık ki sonuç böyle olunca gözyaşlarını tutamadım okurken. çok güzel ve okuması huzurlu bir kitaptı. kesinlikle öneriyorum
çoook güzel bi hikayeydi devamını hemen okumak istiyorum ne olacağını merak ettim çok az karakter var ama bu hikaye için yeterli çünkü küçük çapta bi hikaye ve onlar zaten steve in en yakınları bu yüzden onlara odaklanmak iyi olmuş. Bir tık daha dramatik olmasını isterdim kaptan amerikanın ölümünün ve yenilmezler ve halk üzerindeki etkilerni biraz daha büyük görmek isterdim.
tüm hikayenin wanda etrafında döndüğü bi hikaye olduğu için tabiki beğendim ama scarlet witchi daha fazla görmek isterdim. Kızın başrol olduğu bi haikayede bile güçlerini çooook pasif görüyoruz.Onun dışında kitabın ortasında herkesin istediğini elde ettiği bi hayat bırakalım kalsın görüşüne bi kaç kişinin daha katılıp ayırılmasını isterdim daha inandırıcı olurdu çok kahramanca hareket ediolar. sonunda wanda kazandı biraz havada kaldı no lie
House of MB. Michael Bendis · Marmara Çizgi Yayınları · 2016209 okunma
çizimler çok güzeldi hikayede öyle ollie nin karakterini anlayabileceğimiz şekilde kurgulanmıştı ki benim bu şekilde daha çok hoşuma gidiyor. daha fazla green arrow hikayesi okuma isteği uyandırdı hatta eskiden çok sevdiğim dizisine bile yeniden bi bakış attım. hikaye olarak aman aman etkileyici bir yanı yoktu klasik random bi hikayeydi ama total olarak sevdim
Green ArrowDan Jurgens · Çizgi Düşler Yayınları · 201622 okunma