Bu seri konusu güzeldi ancak bence yazar çok iyi kullanamamış. En yavaş okuduğum kitaplardan oldu. Özellikle ilk iki kitapta çok sıkıldım son kitabın genelinde biraz toparlamış ama beni çok sıktı. Bu kadar uzamasına gerek olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Yine de sıkılarak da olsa ben bitiririm derseniz deneyebilirsiniz. Ayrıca Jude ve Lia birlikte olmalıydı bence.
Kitabı dün bitirmiştim. Açıkcası beni belki ilk kitap diye sıktı ama bana durağan geldi. Yani bitsin hadi dedim, sonlara doğru biraz toparladı neyse ki.
Bakalım, serinin 2. Kitabı inşallah daha akıcı ve hareketlidir.