Yaşayabilir mi insan?
Yalnız
Çaresiz
Noksan.
Ve
Senden kalan son bir elbiseni koklar koklar durur.
Kokunu ozlemistir
Çaresiz
Ağlamaklı
Perişan.
(EMIN KARAHAN )
Ona karşı en büyük derdim:
"Beni ne kadar seviyorsun" derdim.
O da "Ölüm Kadar" derdi.
"Ölümün şakası olmaz" dedim.
Güldü ve ekledi:
" Sensizlik zaten ölmeye benzerdi."
Güldüm...
Bizim sevgimiz kısaca böyleydi.
(EMIN KARAHAN )