"Önceden kim oldugumuzun hiçbir önemi yok. Asıl önemli olan şimdi kim olduğumuz. Sen günışığısın, Salem ama güneş bile her zaman parlamaz." Çenemdeki eli yanağıma uzandığında başımı eline yaslayıp iç çektim. "Senin kadar
parlak değilim fakat söz veriyorum, karanlık günlerinde sana ışık olacağım."
Kitap gerçekten güzel bir kitap. Ama ilk başlarda biraz ağır ilerliyor. Vasya karakterini çok sevdim. Cesur, ayakları üzerinde durabilen ve korkusuz bir kız. Biraz mitolojik varlıklar üzerine kurgulanmış bir kitap. Ama ilk defa böyle farklı bir kurguda kitap okuyorum. Sonlarına doğru gerçekten heyecan doruklara ulaşıyor. 2. Kitabına henüz başlamadım.