Saadet Becit

Saadet Becit
@sbecit
Kendine okur dedikleri ben olsa gerek..
Ne sen düşünürsün el-alemi ne de elalem seni.. Bu yok hayatta, düşün bakalım.. Düşünemiyorsun bile.. "Aaaa yine aynı siyah eteği giymiş, ütü atsaydı bari" Duydum, vallahi duydum bana dedi, benden başka siyah etekli yok ki burada, ütüsüz olanı hiç yok! Utandım (mı) Umurunda değil, ütü yapmak kanun mu? değil, hiç değil.. Anlatamıyorum, gerçi artık anlatmak da gelmiyor içimden ama neyse.. Bunu yapmaya (yapmamaya) başlayalı, hayatımı askıdan aldığım günle birdir. "Elalemin dediği beni ilgilendirmez" diyenlere bakın, asla ütüsüz çıkmazlar..
1000Kitap