Saadet Becit

Saadet Becit
@sbecit
Kendine okur dedikleri ben olsa gerek..
Adminlere selâm eder, Herakleitos'un gözlerinden öperim...
Üstelik dibek taşı gibi duruyorum akmayan akışta. Bu nasıl iştir? Ne sen benim farkımdasın, ne ben senin farkında... Göremiyor ve görünmüyorum... Hayır, bari ben duraydım ama sen akaydın da ben göreydim. Böyle ben dibek taşı, böyle sen kayıp... Çok sıkıcı... Takip ettiklerimi çok beğendiğim hâlde beğenemiyorum. Yani sanılmasın ki beğenmiyorum... Ama ben biliyorum... Bunu da onlar başardı. Öğretmenler üç ay yatıyor diye diye tatilimizi iki aydan üç aya çıkaran güruh bunlar... 'Keşke mösöjlöşmö ölmösö' 'Keşke kimse bönö görmösö' 'Keşke ben kömsöyö görmösöm' bla bla bla... Onlar onlar... Kesin bilgi ama yaymayın. Huniyi takın -neon olsun- Keyfinize bakın... Akışına bakmayın; zira akmıyor... Ve biz aynı ırmakta yüzlerce kez yıkanıyoruz... Sızladı kemikleri Herakleitos'un... Ahhh ah! Amoresmuerte
1000Kitap
Kıvılcım KURTULDU isimli okura yanıt verildi
Saadet Becit
Sanki o abla benmişim gibi hissettim, gözlerim doldu ama terazi ne alaka