"Anacığım, sizin inandığınız iyi yürekli, merhametli Tanrı'dan söz etmiyorum ben, papazların bizi sopa gibi korkuttuğu Tanrı'dan, bazılarının, adına insanları boyun eğmeye zorladığı Tanrı'dan söz ediyorum."... "Bazıları el altından Tanrı'nın yerine geçtiler, her şeyi sahiplendiler, bize karşı kullanıyorlar. Unutma anacığım, Tanrı insanı kendine benzer olarak yarattı, yani insan ona benzerse, o da insana benzer. Oysa bizler ona değil, vahşi hayvanlara benziyoruz. Kilisede korkunç bir şey gösteriyorlar bize... Tanrı'yı değiştirmeliyiz ana, kötülüklerden arındırmalıyız onu. Ruhumuzu öldürmek için Tanrı'yı yalanlara, iftiralara bürümüşüz, ruhumuzu öldürmek için onun yüzünü çirkinleştirmişiz."
Dünyada hiç küçük düşmemiş insan var mıdır acaba? Beni o kadar küçük düşürdüler ki, artık yoruldum küçük düşmekten. İnsanların elinden başka bir şey gelmiyorsa ne yapabilirsiniz? Küçük düşmek insanın bir şey yapmasını engelliyor, onların yanında durmak da boşuna zaman kaybetmekten başka bir şey değil. Hayat böyle işte. Bir zamanlar kızardım insanlara, sonra buna değmediğini anladım.