Paytak "Dünyada biz hayvanlar olmasaydı ne olurdu?" diye sordu düşünceli düşünceli.
"Her şey eksik kalırdı." diye yanıtladı babası.
"Ya ağaçlar olmasaydı?"
"Hiçbirimiz yaşayamazdık. Ne hayvanlar ne de insanlar...
Su da kalmazdı o zaman! Ağaçlar yaşam kaynağımız bizim."
"Peki, ya insanlar olmasaydı..."
Paytak' ın bu sorusu babasını düşündürdü. Şehre doğru bakıp, "Hiiiiç..." dedi. "Hiçbir şey olmazdı. Ağaçlar yaşardı, hayvanlar yaşardı, sular akardı... Büyük büyük şehirler, savaşlar, kötülükler olmazdı... Dereler kurumazdı, ağaçlar kesilmezdi, çöpler olmazdı, hava kirlenmezdi..."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!