Lethe

Lethe
@scanturk
|Apoletlerini yırt, kavminden kaç.|
Eskiden hayatı yüksek ateşte pişirerek yaşardım. Şimdiyse kısık ateşte ısıtarak yaşıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat bir hız yarısına dönüşüyor. En hızlı giden kazanıyor Beklemeyi öğrenmek gerekiyor. Düşünmek için yavaşlamak gerekiyor. Hatta durup düşünmek.
Kalın bir kitaba endişeyle başlıyorum, tıpkı kapkara bir tünele girmek gibi. Çıkamamaktan, tünelin sonundaki ışığı görememekten korkuyorum. Mürekkebe batarak, boğularak ölmekten korkuyorum.