Gözlerinin dokunduğu her mekan memleketim. Bakıver de uzamasın gurbetim, esaretim...
Rüzgarın dağımda olsun esmerliğin gecemde
öyle kal, sana sonsuz sarıldığımda.
“Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Alt katında uyumayı bir ranzanın
Üst katında çocukluğum…
Kağıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşı kıyıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!”
Didem madak
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okunması gereken siyer kitaplarınan olduğunu ilk üç sayfaya gelince anlıyorsunuz.Yazarı anlatmaya gerek yok İskender Pala ....Roman kıvamında bir eser.Asrı sadet in mekanında olaylarında soluklanıyosun.Bütün bu yaşananları Hz.Ibrahim le ateşe atılan bülbülden dinlemek de ayrı bir güzellik..Kısacası okuyunuz efendim....