“Allah’ın göğsünü İslam’a açtığı kimse, Rabb’inden bir nur üzere değil midir?”
Şeriat sahibi (s.a.v.) de buna işaretle şöyle buyurur:
“Nur, bir kalbe girdiğinde, insanın gönlü açılır ve genişler!”
“Cennet yolu, insanın hoşlanmadığı şeylerle,
cehennem yolu ise insanın hoşlandığı şeylerle doldurulmuştur.
Dikkat edin, cennet yolu çok engebeli sarp bir zirve, cehennem yolu ise engebesiz ve kolaydır.”
Güzel şeylere emek vermezsen kader kıymet olur mu?